Zo eens in de zoveel tijd klets ik even met een vriendin (of kennis, ik weet nog niet precies wat onze status is) bij over de toestand in Almere. Mensen en situaties passeren de revue onder het genot van een kopje consumptie en een versnapering. We spreken dan af in de hal van het stadhuis en zoeken dan een passende gelegenheid ergens in het centrum. Onlangs was het weer tijd om bij te praten.