Als je iets doet in de politiek, dan ben je iemand, toch? En dan moet jouw boodschap gehoord worden! Nou hobbel ik een jaartje of drie mee en heb het geschopt tot fractieassistent van Leefbaar Almere. Maar de realiteit dwingt mij te zeggen dat mijn bijdrage op wereldschaal nihil is en ook op landelijk niveau onopgemerkt zal blijven. Op lokaal niveau moet ik stevig tekeer voor een bescheiden resultaat. En thuis heb ik niets te vertellen. Afgerond ben ik dus niemand in het bijzonder en toch heb ik een eigen website. Maar wie kijkt daar nou naar...?