Afgelopen zaterdag waren er zo’n honderd mensen bij ons over de vloer om met ons het nieuw huis op te warmen en ons tienjarig huwelijk ( ja, ja…) te vieren. Een heuse partytent in de tuin. Een bad met water om de drank koud te houden, wijn, een biertap en voldoende te eten zorgde voor de rest, waar mensen de basis van een gezellig avond en een stuk van de nacht vormden. Die partytent zorgde er overigens wel voor dat de strijd tegen een burgerlijk bestaan nu officieel is verloren, maar dat terzijde…
Getwitter
- Details