Ik weet niet of het u wel eens is opgevallen, maar als de belastingdienst u iets pijnlijks te melden heeft ploft de blauwe enveloppe vaak  op zaterdag op de mat. U kunt de boodschap dan even tot u nemen, even het verpeste weekend uitrazen om vervolgens op maandag enigszins bedaard uw telefoontje te plegen richting de dienstdoende belastingambtenaar. Als het om politiek gevoelige onderwerpen gaat handelt ons college van burgemeester en wethouders precies zo.