En weer is de tunnel langs het Naardermeer naar de A9 in het nieuws. Een bouwbedrijf kondigt in een krant aan dat ze wel een tunnel kan bouwen en daar gaat het circus weer. Deze keer het CDA. De Tweede-Kamerfractie van deze partij wenst een onderzoek naar de haalbaarheid.