De oudste hond en ik waren zaterdag alleen thuis. Vrouw en de teefjes waren de hele dag aan het trainen. Het was lekker fris weer bij een stralend zonnetje. Tijd voor een lange wandeling door de wijk, dacht ik, toen ik weer eens mijn zaterdagmiddag hangmoment op de bank nog maar net was begonnen. In rustig tempo, dan blijft het leuk voor zowel baas als (tr)ouwe viervoeter. Schoenen aan en riem om en naar buiten.